Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-17, 20:20   #30
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Seng til tenåringsjente

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det blir ikke mer enn 120 her. Hun har stort rom, men sofa i tillegg.

Vi var både på Ikea og Jysk i dag. Liten prisforskjell. Lettere å orientere seg på Ikea, fikk ingen hjelp på Jysk og skjønte lite. Hun likte godt en seng som heter Skårer. Den hadde en fin sandfarge, men den krasjer nok med gråfargen på sofaen hennes. Siden hun ikke bryr seg selv, burde vel jeg gi blaffen i det.

Jeg prøvde den i medium fasthet, og jeg syntes den var nokså myk. Er litt redd for for myk seng. Men jentungen selv syntes det var perfekt.

Husk at man har 90 dg full returrett på senger fra Ikea. Veldig kjekt om man ikke trives med madrassvalget. Vi benyttet oss flere ganger av den da vi skulle velge madrass til vår seng. Det er etter min mening umulig å vite hvordan madrassen vil egne seg gjennom å prøveligge i varehuset. I tillegg så legger de på tykke overmadrasser. Viktig å ta disse av når man prøveligger i hvert fall.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat