Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-17, 10:23   #17
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bokresearch igjen - alt mulig denne gang

Kanskje jeg like greit bare skal fortelle hva jeg er ute etter? Scenarioet jeg prøver å snekre sammen er noe ala dette: Voksen kvinne jobber som sykepleier. Hun mistet sin mann og sin sønn i bilulykke og ble alene med sin datter. Giftet seg på nytt med en mann som viste seg å misbruke stedatteren, og kvinnen kastet ham ut. Selvmedisinerer heftig med alkohol, og gjør to tabber på en kveld; hun glemmer å bekrefte at datteren skal overnatte hos besteforeldrene og hun gir feil dose/feil medisin/et eller annet farlig til en pasient, noe som gjør at det oppdages at hun er beruset og hun blir sendt hjem. Våkner av telefonen og oppdager at datteren er savnet.
Det er bakteppet jeg ønsker å veve, og så må jeg gjøre det så troverdig som mulig.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat