Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-08, 13:21   #59
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso-drikkere! Har du en "favoritt-ampull"?

Leser tråden med stor interesse og har sendt link til mannen. Vi fikk nemlig vår maskin levert på lørdag (julepresang fra og til meg og mannen). Vi bestilte en haug med ampuller, og jeg håper inderlig at de blir levert i dag. Vi må teste ut hva vi synes er best.

Jeg tror jeg kommer til å drikke en del decaff. Jeg får nemlig ikke sove om jeg drikker ordnetlig kaffe etter kl 18, men jeg liker egentlig å ta meg en kopp kaffe også på kvelden. Nespresso sine decaff smaker helt greit, så nå skal jeg kunne gjøre det fremover.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat