Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-13, 18:56   #83
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Må bare tipse om at den søtpotet- og ingefærsuppa Toffskij la ut her i tråden, funker fantastisk med gulrøtter i stedet for søtpotet! Jeg fikk jo ikke tak i søtpoteter i dag så jeg brukte 1 kg gulrøtter i stedet. Og 2 poteter. Ellers var vel oppskriften nesten lik, bortsett fra at jeg hadde i kokosmelken fra begynnelsen av og hadde i mye mindre kraft, tilsatte heller litt etter at suppa var jevnet, liker tykk suppe. Nei jeg hadde en halv ts gurkemeie i også, ble DEN nydelige oransje suppa!
Jeg har seriøst forspist meg, jeg klarer ikke slutte. Har gått frem og tilbake i hele ettermiddag og funnet mer suppe, og jeg har spart rester til i kveld. Satan perkele for ei suppe, jeg har aldri smakt noe så godt!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat