Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-18, 10:22   #813
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.938
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror rett og slett at slikt ikke ble tatt så høytidelig på den tiden. Full jente, over den seksuelle lavalder, kanskje litt kjent for å være litt utenfor: kunne takke seg selv.

Jeg har også lest den, og det er ille. Ille at det ikke ble tatt mer alvorlig, og ille at vi har et samfunn hvor slikt langt på vei er godtatt.

Ja, det var mer "som man reder ligger man" da enn nå (håper jeg). Jeg kjenner at det berører meg veldig. Jeg var også i et miljø med unge jenter og mange voksne menn (trav-miljø), og jeg har sett såpass mye at jeg takker flaks for at jeg aldri havnet i slike situasjoner. Det var ikke pga. god dømmekraft verken hos meg eller hos de voksne mennene.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat