Tråd: Lekestue
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-07, 20:37   #14
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekestue

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Vi tok en tur og tittet på lekestuer i dag. Storesøster falt pladask for en slik som du la ut bilde av Elisabeth. Den var ikke så stor men kanskje vi skal begynne med en slik. Tror hun følte det var passe størrelse for henne.

Hvor tykke planker er det dere har? Blir det veldig pinglete med 19mm? Hvordan gjør dere om vinteren? Brukes den helårs eller er det bare en sommergreie?

Ungene mine bruker lekestua hele året. I vinter har vi ikke hatt noe innlagt varme der eller noe, men når vi er ute så har vi jo på oss uteklær så det er ikke noe problem. Blir jo mye lunere inne i lekestua enn ute uansett. Om lekestua står litt i sola, så er det veldig lite sol som skal til for at den blir litt varmere inni. Vi kjøpte som sagt vår på Maxbo til 5000,- kroner, og den er helt lik som den jeg la ut bilde av fra Sommerbutikken hvor prisen var 6990,-. Jeg synes den er stor nok. Den er ikke av de aller minste. Veldig koselig hus som er passe stort for de små. Tror neste størrelse blir mere gjestehustypen, og den er mye dyrere. 19mm blir kankje litt tynt. Mannen min mener at vår er 25mm planker. Det er veldig enkelt byggesett å sette opp, men det er viktig å få lagt sokkene støtt, rett og riktig først.

Skal finne noen bilder av vår under bygging jeg.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat