Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-18, 00:59   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.421
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konserter, filming og sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Hadde mer enn det rundt meg på Susanne Sundfør i Konsethallen og Thomas Dybdahl i Operaen, tror kanskje det er konsertene som kan sammenlignes mest. På konserter i Oslo Spektrum og Telenor har alle rundt meg mobilen oppe. Nå satt jeg på rad 5 og rad 16 på konsertene og hadde derfor ganske få foran meg, men rundt meg mer enn syv mobiler fortsatt. Forstyrrer ikke så lenge det ikke er fullt skjermlys og blitz.

Nå var det jo nettopp det som var problemet da, både for meg og innlegger (leste du innlegget det lenkes til?). Fullt lys på skjermen. Og ikke bare filming, men også sjekking av nyheter og scrolling på face og snap. Og da tror jeg så gjerne at det var sjenerende med sju, på raden rett foran, når jeg syntes to-tre var slitsomt. I mitt tilfelle ble det forresten også tatt bilde med blits.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 16-05-18 kl 01:26.
My er aktiv nå   Svar med sitat