Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-18, 10:05   #60
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en bunadsramp?

Mamma ønsket seg støler til konebeltet til 40-årsdagen. Og så plutselig bestemte hun seg for at hun ikke skulle ha bunad likevel. Så vips fikk jegt beltet, den gangen for over 20 år siden. Jeg var over 20, men ikke gift og hadde ikke satt i stand bunaden min før den tid, så hadde ikke annet belte heller. (bunaden min lå i deler). Tenkte aldri på det som flashing, kun praktisk! Nå bruker jeg samme belte, men har på et mystisk vis måtte skaffe meg et par-fire ekstra støler.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat