Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-08, 15:19   #33
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Münchhausen-syndrom

Munchhausen syndrom er skremmende.

Da jeg fikk mitt første barn, ble jeg kjent med ei i barselgruppa som hadde et barn som det hele tiden var noe i veien med. Moren ringte meg daglig, (hun visste at jeg var helsepersonell) og masse til helsestasjonen og legen sin,- av og til flere ganger om dagen ,angående datterens tilstand, som jeg oppfattet som vanlige spedbarnsproblemer, men som moren var helt hysterisk av.

Datteren ble innlagt flere ganger på sykehus de ni første mnd, den siste gangen pga at moren sølte kokende vann på henne.

En tid etter dette ble hun lagt inn selv på psykiatrisk. Jeg vet dessverre ikke hvordan det gikk med dem, for vi flyttet og jeg mistet kontakten.

Jeg vet ikke om det kan ha vært Munchhausen, men jeg tenkte i ettertid at det var mye som kunne stemme på henne.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat