Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-17, 10:36   #34
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt beste Gdansk-tips!

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

- Ville tatt taxi ( ca 15 min, koster nesten ingenting) til Sopot for en dag på eller ved stranden. Det er en fransk koselig restaurant midt i Sopot, Cyrano et Roxane. Nydelig fransk mat, det beste jeg har spist i Polen.
- Hva med felles massasje/aromaterapi på Andre Spa? Veldig billig og bra.
- Kjempebillig med frisør, jeg klipper og kurer håret hver gang jeg er der
- Kubici og Prologue er også en gode restauranter, ligger rett ved kanalen og ikke langt unna hotellet dere skal bo på.
- Goldwasser er etter min mening oppskrytt. Ok mat, men ikke mere enn det.
- Gamlebyen, rusle og sette seg på koselige cafeer og nyte solen og et glass med bobler eller en bringebær- mojito?
- Kan gjøre gode kjøp på outlet, men vareutvalget er varierende. Tar ca 15 min med taxi dit.
- Spise polske piroger
- Feste navnet hengelås på broen ved den gamle møllen (hvis dere liker den slags romantikk)
- Shopping på senter. Er tre stk av dem. Mye fine klær, sko og vesker.


God tur, fint sted!

Takk!
Gode tips.
Frisør er ikke et dumt forslag det. For meg. Mannen er hårløs

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat