Tråd: Kaffe | Te?
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-19, 22:18   #93
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaffe | Te?

Jeg drikker begge deler, men mest te. Jeg velger meg helst te til frokosten (de dagene jeg spiser frokost - pleier å droppe den de dagene jeg jobber), og alltid te til kveldsmat eller bare te eller med en sjokoladebit på kveldstid. Vi lager te på kanne, og jeg lager meg ofte te på tokopperskanne når bare jeg skal ha. Vi har vel fire ulike tekanner i ukentlig drift...

Kaffe drikker jeg på jobb (svart), men for det meste etter lunsj. Har espressomaskin med melkeskummer hjemme, så av og til blir det en cappuccino eller macchiato hjemme på ettermiddagen. Hvis jeg bare kunne valgt en av delene, hadde jeg droppa kaffen og beholdt te. Jeg ELSKER Darjeeling. Livet har ikke verdi uten Darjeeling. (Jeg holdt meg unna pga hyperemesis og halsbrann i svangerskapene, og savna teen helt vanvittig.)

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat