Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-21, 21:07   #17
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaring med leasing av bil?

Jeg har vært fornøyd med de leasingbil-avtalene jeg har hatt. For det første har jeg vært knallhard på forhandlingfronten og har dermed fått inkludert diverse i avtalen, som man opprinnelig må betale for. I tillegg har jeg byttet inn bilen en liten stund før avtalen var utløpt ved å inngå en ny avtale med forutsetning for å slippe å betale for eventuelle skader. Dvs. kr. 0,- i de småskader og slitasjer som har vært.

Innskuddet kan man til dels velge selv; desto mer i innskudd, desto mindre månedspris. Mot et tillegg eller fradag i månedspris, kan man også justere km-stand i ettertid. Man er ikke låst i den km.-standen man valgte ved avtaleinngåelse. Jeg har gjort begge deler.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat