Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-12, 21:17   #30
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.307
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil du være med på en religionslekse?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Femteklassingen har fått en litt i overkant ambisiøs lekse, synes jeg, og jeg ber pent om hjelp fra dere. Han skal stille følgende tre spørsmål til ti personer:

1. Hva er favoritteksten (eller historien) din i Bibelen?
2. Hvorfor liker du den best?
3. Nevn en situasjon der den har vært viktig for deg.


Veldig hyggelig hvis flere av dere tar dere bryet med å svare. Særlig hvis dere greier å gi korte svar. Jeg skal prøve å svare selv, for å komme i gang.

Åh. Det ble litt vanskelig, det er jo mange partier i Bibelen jeg egentlig liker veldig godt. Jeg får gå for førsteinnskytelsen, og det er historien om da Rahab hjalp de israelittiske speiderne i byen Jeriko, som skulle jevnes med jorden.

Eller. Nei. Vent. Herlighet, hele byen ble jo ødelagt, og bare hun og familien overlevde? Jeg tror kanskje jeg bare likte den før fordi jeg synes navnet "Rahab" er så fint.

Den med han som slo eselet som plutselig kunne snakke?

I´ll be back.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat