Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-17, 19:32   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å jobbe i stall

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Det er jeg veldig enig i Når det er sagt, finnes det vel niåringer med egen hest som da rir alene?

Sikkert. Og hadde det vært en traust fjording som hadde vært i familiens eie i femten år og ungen hadde vokst opp i stallen er det noe annet. Men, jeg har ikke latt niåringene mine gå tur alene med bikkje heller. Det er noe med maktforhold, og en ponni som oppfører seg mens den voksne "sjefen" er i sikre kan lett være et beist når den ikke har øyne på seg, for eksempel.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat