Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-17, 10:05   #12
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.762
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rumpeforstørrende truser

Det er veldig interessant. Fram til jeg ble vektoperert hadde jeg alltid stor rumpe. Også i de periodene hvor jeg var slank. Og det var aldri noe stas. Det var alltid snakk om å ha minst mulig rumpe. Jeg tror russen et år kåret "kullets minste rumpe" også, og det var jo en hedersbetegnelse uten like.

Så derfor blir det ekstra rart for meg at det som var stygt og usexy på meg før, plutselig skal bli noe man higer etter. Selvsagt vet jeg at skjønnhet er kulturelt betinget, men akkurat dette med rumpene gjør det veldig tydelig.

Egentlig har jeg lyst til å droppe paddingen i bh-en, slutte å farge håret og begynner å gå utelukkende i flate sko, men jeg kjenner at jeg klarer det ikke. Jeg er ikke sterk nok. Og det er trist.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat