Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-17, 16:09   #19
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sko kjøper dere til tweens/ungdommer nå?

10-åringene her er greie. Jeg regner med guttungen vil ha noe sånt som det Che snakker om, og yngstejenta er åpen for det meste, så lenge det ikke er rosa, eller alt for mye glitter og fjas. Det er egentlig enklere enn tidligere med eldstejenta også, nå som hun er mer opptatt av hvordan ting skal se ut enn hvordan det skal kjennes. Det er fullt mulig å finne en del som hun synes er såpass kult at hun gjerne vil ha det uansett. Særlig hvis venninner har eller ønsker seg det samme. Da hun var yngre ga hun blaffen i hvordan ting så ut, men ALT var "ekkelt" på en eller annen måte. Vi kunne prøve alle skoene i flere butikker, og det var noe feil med alle sammen. Det egentlige problemet var at hun ikke likte nye sko, generelt, for ingen sko føltes nøyaktig likedan ut som de utslitte skoene hun hadde fra før. Skokjøp var et mareritt, rett og slett.

Nei, vintersko skal vi nok finne, når det blir aktuelt. Tror ikke det skal bli noe stort problem. Men jeg er fortsatt litt usikker på om hun jeg skal gidde å kjøpe nye joggesko til henne nå eller ikke.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat