Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-20, 10:08   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Daglig vedlikehold av Moccamaster

For første gang i mitt voksne liv eier jeg en kaffetrakter. Vi har hatt espressomaskin i alle år, og så gikk vi over til håndbrygging. I går kjøpte jeg en Moccamaster for å lettere kunne lage flere kopper på en gang.

Jeg har jo brukt Moccamaster mangfoldige ganger, og vi hadde det også hele oppveksten min. Så jeg burde vite dette. Men jeg minnes at hjemme var glasskolben alltid tørr når maskinen ikke var i bruk, mens her hos meg er det kondens/vannrester i kannen etter bruk. Naturlig nok. Men gjør det noe? Bortsett fra å rense maskinen jevnlig, er det noe spesielt jeg må huske på etter å ha brukt den? Bør for eksempel filterholderen skylles hver gang? Og skal kolben tørkes? Noe annet?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat