Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-23, 23:35   #10
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.180
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bunn til iskake

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Tusen takk, alle!

Next: Gullbygg og mandler sånn tørt, liksom? Ikke med smør eller noen form for søtning?

Jeg spiser faktisk Gullbygg hver morgen, jeg. Bedre enn havregryn. Har spist det så lenge Coop har solgt det. Nam. Men jeg lager grøt av det, da.

Nei, ikke med smør og sånt, bare litt blendet. Jeg er sjukt glad i vanilje, så jeg har gjerne litt vaniljesukker/essens i.
Når du skal ha det til en ismassen er det liksom chrunch man er ute etter. Søtt og fett ivaretas i ismassen.
Jeg bruker gullbygg til alt!
Til kjøleskapgrøt, i mandelbunn, i brød, grøt og granola.
Det ER så godt!

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat