Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-12, 10:52   #19
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julemusikk for unger

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jul i Svingen er en favoritt her i huset, vi har sangboken også, og synger sangene om kvelden nå frem til jul. Jeg prøver å lære meg dem på gitar, men han der forbaskede Nordstoga er altfor glad i h-moll, synes jeg. (Men jeg lurer ham og transponerer så det blir e-moll i stedet)

Ellers bestemmer ikke ungene noe særlig, de må lide seg gjennom obligatoriske avspillinger av sakral korsang, Bells of Dublin, Rosa frå Betlehem og sånn.

Jeg er også ganske eneveldig i julemusikkvalgene, men det hadde vært fint med noe som appelerte til ungene også, uten at jeg gikk på veggen av det. Har fått mange fine tips i tråden, og vi hørte jo en del på Jul i Blåfjell i fjor, og det fungerte fint.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat