Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-17, 13:30   #35
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

ALtså - jeg har ikke noe problem med å forstå hvorfor hun gjør det. Jeg mener likevel det er dårlig dømmekraft fra henne.Je forstår brevet hennes som om Marius bare vil være i fred. Men hvis det er slik at han ønsker å nyte fordelene av kjendisstatusen samtidig som han (eller moren hans) påberoper seg retten til å ikke bli omtalt uansett hva han gjør, synes jeg det er uklokt å gå ut slik. Det virker som om hun kjefter på mediene for noe som ikke har skjedd - eller som skjedde for 17 år siden. Og det er jo litt søkt.
Forøvrig har jo brevet virket mot sin hensikt. Før jeg leste det, ante jeg lite om Marius. Nå vet jeg at han har en IG-konto med mange følgere, at han liker å feste, liker rød løper-arrangementer, og jeg har dessuten fått med meg sladder og rykter fra flere hold om at han forventer VIP-behandling når han ferdes rundt om. Så det mammahjerte-brevet har vist seg å være litt tveegget hittil.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat