Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-20, 12:44   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslotur med en voksen og fire gutter!

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Takk for mange tips! Når det kommer til Oslo er jeg altså så lite kjent at det er flaut. Jeg har vært der lite og når jeg har vært der er vi alltid på familiegreier. Er godt kjent på Nordstrand da .

Nordstrand er jo Oslos perle, så da scorer du greit allikevel.

Tally har gode tips så klart! Jeg vil også legge på en +1 på Deichmanske, det er virkelig et strålende sted, min fjortenåring (som dog er en bokorm, det skal sies) er der hele tiden more or less.

Ekebergrestauranten er jo et helt kurant sted å lunche med fin utsikt, og der er det alternativer for litt kresne kids også.

Klatreparken Høyt og Lavt på Tryvann er også topp.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat