Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-20, 12:00   #69
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva står på TO DO-lista di før jul?

Har akkurat pyntet juletreet med julemusikk på full guffe, kongerøkelse og herlig morgenstemning. Jeg elsker morgener med juletrebelysning og stille i huset før de andre står opp, så da måtte det bli i dag for på mandag skal jeg til tannlegen om morgenen og går derfor glipp av en morgen med kos.

Har bestilt en stor levering fra Meny, har vært på polet og må bare ut og kjøpe ferskvarer (pålegg, frukt etc.) neste uke. Det skal være en koselig julehandel og da er det greit med levering av alle "kjedelige" ting.

Må vaske litt på lille julaften, men mest for å få god nyvasketlukt i huset. Også dekker jeg bordet, det er nesten det gøyeste og koseligste i julen.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat