Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-18, 23:52   #11
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagkrem tilsvarende Dermalogica Active Moist, bare med solfaktor?

Solfaktor i dagkrem er gjerne lettere filtre som ikke er like varige. Jeg anbefaler minst 30 hvis man vet at man skal tilbringe tid i solen. Særlig hvis man bruker enkelte hormoner (eller er gravid) eller enkelte legemidler. Huden må vi ta vare på, og jeg har sett nok "østrogenbarter" og solskadet hud til at jeg virkelig håper damer tar råd om solkrem alvorlig.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat