Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-18, 12:18   #160
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.394
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Jeg tror at det er mange som har gjort noe med kroppen uten at det er noen som merker det. Det er ofte bare de dårlige eksemplene vi ser.

Et eksempel er meg selv. For 20 år siden fikk jeg nok av mine ridebukslår. De var på ingen måte store, kanskje så store som om du holder hånden på utsiden av lårene. Jeg var veldig opphengt i dem og irritert på dem for de begreset min mulighet til å finne klær og da spesielt bukser. Jeg hadde en BMI som var på 20, men de var nå der, arvelig betinget. Jeg valgte å fettsuge dem. Det har aldri vært noen som har sett det eller kommentert at jeg så slankere ut eller at buksene satt bedre. Aldri. Det var ikke heller målet at noen skulle se det.

Men jøss, så fornøyd jeg var for at jeg valgte å gøre det. Ikke bra for samfunnet, men det var noe som jeg følte var en investering i meg selv.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat