Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-15, 13:01   #9
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobiltelefon på skolens uteområdet etter skoletid

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg sitter i FAU og vi har hatt store diskusjoner om dette inneværende skoleår. På vår skole er det nå slik at de samler inn telefoner hver morgen, og disse deles ut igjen ved skoledagens slutt. Elevrådet har også ønsket denne ordningen, sammen med lærere og FAU.

Barna som skal på AKS leverer inn telefonene igjen (eller blir de ikke delt ut?), men de som skal hjem står fritt til å bruke telefonen i skolegården etter skoledagens slutt. Ofte ringer eldste meg for å høre om det er greit at hun blir med noen hjem eller at hun tar med noen hjem. Jeg antar at dette foregår i skolegården eller i hvert fall i umiddelbar nærhet. Hun har sluttet på AKS, men de aller fleste i klassen hennes har plass der fremdeles.

Her har de faktisk fortalt oss at de ikke har lov til å inndra eller ha elevenes telefoner. De kan be dem slå dem av og legge dem vekk, men kan ikke inndra.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat