Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-06, 11:30   #17
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.132
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er vi litt utakknemlige?

Jeg har aldri blitt fornærmet eller irritert over å få kort eller brev, og aldri klaget på det heller. Jeg synes det er hyggelig at folk tenker på meg/oss og vil sende en hilsen.

Men det er likevel morsomt å diskutere hva man foretrekker, synes jeg. Jeg synes for eksempel det er hyggelig å få kort med fint bilde av barna eller familien, særlig hvis jeg kjenner barna, og at det er mer "kjedelig" å få et kort med ferdigtrykket nisse - og så er det noen som mener helt motsatt, og det synes jeg er interessant å få vite og å diskutere. Men jeg blir ikke sur over nissekort og tenker "æsj, kunne jeg ikke fått et bilde i stedet". Og så synes jeg det er morsomt å fnise litt over motiv eller innhold som kanskje er litt klønete eller ufrivillig komisk; jeg har en ganske uærbødig innstilling til ting og kan egentlig le av det meste, men jeg setter ikke mindre pris på kortene (eller tanken bak) for det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat