Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-09, 09:43   #131
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Tror jeg er goblet, en pokal... ligner mest iallefall, 42 oppe, 36-38 nede og slanke legger. Kjoler er lett. Not.

Jeg også. Kjoler og kåper er vanskelig. Dessuten er jeg lang i livet, så midjen kommer et sted rett under puppene, og det er ikke pent når plagget ikke er ment å ha empireliv.

Men kjoler har jeg funnet litt mer ut av nå - jeg kjøper omslagskjoler i jersey. Da virker de ikke digre på underkroppen selv om de passer lenger opp.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat