Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-06, 22:58   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det som skjer er at en tråd blir merket som lest i det øyeblikket du har lest den. Oversikten viser bare uleste tråder. Dvs tråder du ikke har vært inne i etter at de er oppdatert. Det er ikke en bug, men en ny funksjon.

Nei, det var ikke det som var problemet. Problemet var at kontrollpanelet mitt ikke ble oppdatert etter et gitt tidspunkt tidlig i dag morgest. De samme trådene sto som uleste, selv om jeg hadde lest alt som var i dem og nye tråder kom ikke inn, selv om det var uleste meldinger i dem.

Nye prikker ble heller ikke vist etter det samme klokkeslettet.

Akkurat nå ser det ut til å fungere som det skal, så hvis ikke problemet gjenoppstår er det ikke nødvendig å se nærmere på saken. Skal si fra på nytt i så fall.

(Jeg har jobbet med IT-support i flere år. Jeg er i stand til å se forskjell på en bug og på ny funksjonalitet. )

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat