Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-07, 20:32   #44
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

... og syns at det er helt fint at barna indoktrineres med religion fra før de kan snakke reint, ...

Men du bina, det er jo forskjell på sosialisering og inndoktrinering. Jeg synes det er leit at du har den grunninnstilling at Nabbe er en fanatiker som indoktrinerer ungen sin, og at det ikke er slik at ungen har lyst til å gjøre det samme som resten av familien gjør når du ser et slikt bilde.

Jeg synes forresten honneybunny sa det jeg ville si veldig bra:

Opprinnelig lagt inn av honneybunny

Både på nett og i RL er det naturlig å se an situasjonen før man "snakker".
Et underforum som ungene våre er et sted der mange skryter av barna sine, og ikke et naturlig sted å ri kjepphester.
Det betyr ikke at du ikke har lov til å si hva du mener, her på FP får man lov til å si det meste.
Men det betyr jo at andre kommer til å si hva de vil også, og det må man finne seg i.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat