Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-07, 20:39   #51
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Ville dere aldri kommentert et bilde? F.eks. hvis bildet viser et barn som transporteres sittende på fanget på moped, eller nakenbilder av barn, eller en mamma som ammer og røyker samtidig, eller andre ting - ville alle virkelig sagt "å så søt hun er" da også?

Nei - jeg ville aldri kommentert et bilde med annet enn å si noe om selve bildet. Dersom jeg ikke hadde noe positivt å si, har jeg heldigvis nok folkeskikk til at jeg ville holdt kjeft.
Jeg mener derfor at bildetråder skal være fredet for sure padder og annet ekkelt oppgulp.
Dersom jeg så noe som opprørte meg eller engasjerte meg, ville jeg ha laget min egen tråd. Slik som du til slutt gjorde (selv om det måtte inn med teskje).

007 er ikke aktiv   Svar med sitat