Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-07, 20:40   #53
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Opprinnelig lagt inn av AvivA, her.

Oki nå går dette faktisk litt for langt synes jeg. Så dere synes hun skrev en teit ting, la det bare ligge. Å holde på slik som nå at dere gjenger dere opp mot henne (joda jeg vet temmelig godt at dere mener å bringe frem budskapet deres, og vell og bra er det) men er det ikke nok nå? skal dette være en slik diskusjon som har 600 innlegg og drar fram alt som noen gang har vært negativt med både den som skrev innlegget og alle som er enige i det. Eller kan dere innse at noen har sin mening om ting og at dere som er uenig har deres og la det være som det er. Det finnes værre ting i verden å diskutere enn en persons mening. Og regner med at det blir skikkelig hetsing av meg nå, enten fordi noen tror jeg er enige i det omtalte innlegget eller at noen bare må prøve på å drite meg ut. Dere har sagt deres, la det ligge og prate videre som "venner".

Hvem skrev HI?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat