Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-11, 10:44   #58
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Snuppa elsker å gjøre akkurat sånne ting som dette, men jeg lurer litt på hvor vi skal gjøre av de 24 pøntegjenstandene som vi ender opp med til slutt. Det er fullt i juleesken vår og det er ikke plass i boden til en større eske.

Pønten skal i juleverkstedet som skal innredes etter alle kunstens regler. (Du får ofre plass i sengen din eller noe til posene.) Shabby chic er ut for lengst. Jeg tror jeg satser på litt stram skandinavisk look med hvite vegger, detaljer i bjørk og en miniatyr PH-lampe. :ja, særlig:

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat