Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-07, 19:35   #1
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Pil

Å bygge seg en ny garderobe

Og da mener jeg altså tøyet en har inni skapene.

For noen år siden var jeg sykelig tynn, og i denne perioden kjøpte jeg sykt mye klær. Etterhvert vokste jeg ut av det ene plagget etter det andre (heldigvis, egentlig), og spedde bare på med litt nytt underveis. Så fulgte to tette svangerskap, og det ble bare kjøpt inn mamma-klær og deretter amme-topper. Nå sitter jeg her med så godt som ingenting å ha på meg, og innser at jeg må bygge meg en ny garderobe.

Hva må en 2-barnsmamma på snart 31 år ha i garderoben sin? Jeg er 176 cm høy og veier for øyeblikket drøyt 70 kilo. Foreløpig vil jeg ikke kjøpe så veldig mange plagg, for jeg har fremdeles noen kilo igjen til jeg er der jeg vil være. Men jeg må altså kjøpe noe - for jeg har altså rett og slett ingenting å ha på. Nå er vel moten slik at en del plagg vil jeg fortsatt kunne bruke minus noen kilo - tunikaer, f.eks?

Så gi meg en smørbrødliste med alt jeg trenger; bukser, topper, sko, u name it. Hjelp!

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat