Tråd: Pokémon Map
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-16, 09:40   #104
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Men du får da bare coins hver 22. time (hvis du ikke klarer å holde den, da, men det har jeg aldri vært i nærheten av).

Er det noen som har skjønt hva endringen er på den nye oppdateringen? Jeg ser det lyser en rød sirkel øverst av og til, men ikke hva jeg skal gjøre med den.

Og - hjelper det å holde eller tappe på ballen etter den har fanget for å hindre break free, eller er det bare en myte? Kjør debatt!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat