Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-18, 22:47   #18
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har forholdet ditt blitt bedre eller dårligere med årene?

Vi har bodd sammen i 26 år, vi er et bra team, men livet er ikke rosenrødt 24/7. Vi har hatt våre runder og det kommer helt sikkert til å komme flere. Jeg får ikke hjertebank hver gang jeg ser han lengre, men jeg syntes han er en utrolig fin fyr som jeg er glad for at ungene mine kan kalle pappa. Samtidig syntes jeg han kan være en dust - og det får han vite. Jeg vet ikke hva jeg skal svare - vi har det jevnt over veldig bra.

Jeg traff han i ung alder, han med etablert økonomi, jeg var student. Vi ventet 8 år før vi fikk barn, fikk reist og festet fra oss. Vi var godt etablert når ungene kom - så vi har ikke opplevd de tøffe økonomiske kårene sammen. Nå er ungene store og vi har likt syn på hva vi skal gjøre når vi blir gamle/pensjonister. Vi er kanskje litt trauste og kjedelige, men det er helt greit det også.

Jeg kjenner meg igjen i det Strå skriver.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 17-02-18 kl 22:56.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat