Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-18, 12:15   #11
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan feriere på Island?

Hvor lenge har dere tenkt å være der?

I tillegg til Golden Circle, så hadde jeg prøvd å få dratt enten Snæfellsnes eller Vik/Kirkjubæjarklaustur/vatnajøkull. Det er også utrolig mye kult å se på Reykjanes, bl.a Blå lagunen, men det er kul natur og mye fugler i det området også som f.eks Gunnuhver og all lavaen som ligger der, som er over 1000 år gammel. Jeg ville absolutt ha leid bil og bilpute/putestol får du leid hos alle bilutleiene.

Støtter Luftslottet ifht til de offentlige badene, de er kjempefine og veldig avslappede. Jeg drar som regel i Kopavogslaug, den er veldig fin og litt mindre turistifisert pga at den ikke ligger midt i sentrum. Ellers er Laugardalslaug sannsynligvis den største og nå har de akkurat pusset opp og utvidet Sundhöllina, som ligger i 101, like i nærheten av Laugarvegur.

Hotell er dyrt og det kan være vanskelig å få rom utenfor Reykjavik på så kort varsel, antall turister har økt med flere 100% de siste årene, så kapasiteten er mye mindre enn etterspørselen derav de høye prisene.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat