Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-14, 16:38   #48
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.


Så enten har det skjedd en endring siden jeg hadde hund for snart 10 år siden, eller så har det noe med størrelsen å gjøre. Jeg har kun hatt store og temmelig synlige hunder

Jack har vært med på hotell og hytter, etter pregodkjenning så klart, han er ganske synlig.

Han ene resepsjonisten så litt månebedotten ut da han så hva slags bikkje jeg kom inn med, da. Jack blir nok gjerne definert som skummel, ikke trivelig, etter hva jeg har lest. Men det er jo bare fordi folk generelt er rare.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat