Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-17, 12:28   #379
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg irriteres av mye, hagearbeidstøy er ikke en av dem. Det var derfor jeg ble nysgjerrig. Jeg innser jo nå at vi må være de mest irriterende naboene i mils omkrets.

I dag irriterer jeg meg over prestasjonsangst. At det ikke bare går an å bli voksen.

Jeg irriterer meg ikke sånn til vanlig av hagestøy, kun når det blir sent eller er søndag eller er skarpe eller høye lyder. Svisjingen til de fleste kantklippere er skarpere, og går dermed mer rett inn i hjernebarken, enn de fleste elektriske gressklippere, så de har jeg et anstrengt forhold til. Uansett er det som regel ikke irritert jeg blir, men sliten. Ofte fungerer det fint å ta på et headsett og så kan jeg være ute også.

Kantklippere og gressklippere på drivstoff i steden for strøm er djevelsens redskaper.

Strå er ikke aktiv