Tråd: Hotell i Oslo
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-07, 20:38   #9
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotell i Oslo

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

I og ved Bygdøy Allè er det mange gode restauranter og mer eksklusive butikker.

Personlig ville jeg ikke bodd nede ved Oslo S. Synes det er et lite trivelig område. Hvis dere bor på Continental, Grand eller deromkring, er det kort vei til mye bra shopping (Steen og Strøm, Bygdøy Allè, Bogstadveien, Oslo City og Byporten) og flere teatre og bra restauranter.

Håper dere får en super helg i Tigerstaden!

Det er faktisk blitt veldig hyggelig rundt Oslo S nå. Ja , det er fortsatt litt aktivitet på "plata", men ikke noe å bry seg om synes jeg. Du kommer ikke "unna" Oslos mer "lurvete side" lenger uansett, de holder seg ikke lenger til kvadraturen, for å si det sånn.
Mener ikke at MinaX tar feil altså, ville bare understreke at det ikke er alle som synes det er et lite trivelig i området.
Fra Hotel Opera kan du gå gjennom sentralbanestasjonen og er i Byporten og Oslo City kjøpesenter på under 5 minutter. Tar ikke lang tid å gå opp til Steen og Strøm heller. Contnental har vi vært og sett på rom, og mitt inntrykk var at det var overpriset og gammelt. Grand Hotel har jeg ikke vært på, men har hørt det samme av venner som har bodd der.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat