Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-06, 13:06   #15
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiøravgjørelser, i fellesskap?

Det er jeg som er interiørinteressert, så jeg tar mye ansvar i forhold til dette. Med årene har vel mannen min funnet ut at han liker så og si alt av mine påfunn, så jeg har ganske frie tøyler. Jeg er prinsippfast, og krever allikevel litt aktivitet fra hans side. I det minste en godkjenning. Når det gjelder rørleggerting-og-tang f.eks kjøkken, vaskerom og baderom tar han imidlertid litt ansvar. Han er rørlegger, og mener at jeg er verre å samarbeide med enn interiørdesignere. Eksempelvis var jeg veldig bestemt på at jeg ikke ville ha synlig rør under vasken på badet en gang, slik det var vist i interiørmagasinet. Han var lettere oppgitt da han konstaterte at han skulle gjøre som jeg ville, men da ville jeg ikke få tilført vann til vasken.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat