Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-06, 23:15   #17
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp meg å velge nye puter til sofaen...!

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Syntes det gikk fint jeg. Ikke sånn supertradisjonelt, men det fungerer jo bra. Ta med deg den mørkeste puten og mal fondvegg i samme såfall.

Brun er vel EGENTLIG det verste du kan putte sammen med en koksgrå sofa. Men litt knæsjere farger som lime, lilla, turkis, orange osv er jo ganske safe. Du kunne feks malt fondveggen veldig knæsj turkis og ha puter i litt dusere turkistoner i sofan.. feks. Syntes du sånne knæsje farger er litt over the top, så kan du male veggen en lysere gråtone enn sofan og kun ha puter med farger.

Tja... har hatt både turkis og lilla tidligere. Er havnet litt mere på det nøytrale for tiden. Kanskje jeg skal lete etter noen helt lyse - hvite -creme puter? Hadde det funket, mon tro...? Jeg leverer tilbake disse putene, og fortsetter letingen
Takk for gode råd, alle mann

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat