Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-06, 20:49   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger på "stæsj"

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Vi har grå sofa, og jeg tenkte altså at marineblått kunne bli fint til.
Rosa blir kanskje litt for dristig for meg?!

Lilla, derimot.


Jeg er ikke så glad i lilla sånn personlig, men det kan være skikkelig fint hos andre. Jeg har ei venninne med lilla fondvegg, og det er kjempefint hos henne. Jeg tror nok at både lilla- og rosanyanser ville vært fint hos dere. Mørkerosa er spesielt lekkert til grå sofa, synes jeg. Men marineblå blir sikkert bra det også. Jeg har imidlertid sett lite blått i butikkene, bortsett fra turkis, som jeg forøvrig også liker veldig godt, men det er kanskje litt "oppbrukt" nå? Jeg føler iallefall at lime og turkis var veldig in en stund. Det ER fint, men "alle" har det jo..

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat