Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-06, 21:59   #17
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Farger på "stæsj"

Vi har helt lys-lys grå vegger og mørkgrå sofa. I høst har jeg hatt mørk rosa som tilbehørsfarge - et pledd (Ikea Stockholm-serien), et par puter og noen telys-lykter. Rosa er en flott "stæsj"-farge, men det gjelder å begrense seg - ellers kan man fort ende opp med ei stue som ser ut som rommet til en prinsessegal fireåring Jeg tror jeg beholder det rosa ei stund til - tenker det gjør seg godt sammen med tulipaner i friske vårfarger

I vår/sommersesongen har jeg brukt en del limegrønt, men den farger føler jeg er litt oppbrukt nå. Det samme med turkis

Jeg sydde nye kjøkkengardiner i høst i naturhvitt med marineblå, tynne striper. Jeg tenkte jeg skulle skaffe meg litt mer blått stæsj på kjøkkenet når julepynten tas bort, så da er jeg kanskje like umoderne som deg

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat