Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-06, 13:00   #5
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Holder dere på med oppussing o.l.?

Holder på stort sett hele tiden. Gjør også alt selv, bortsett fra rør- og elektrikerarbeid. Utvendig har vi lagt om taket, malt huset og bygd ny veranda. Innvendig har det blitt nytt kjøkken, nytt bad, kjellerstue, og gulvlegging og tapetsering/maling i alle rom.
Neste prosjekt er soverommet vårt. Skal rive de gamle, hjemmesnekrede garderobeskapene og i stedet lage et eller smart der det i dag er en liten bod eller hva jeg skal kalle det i skråveggen.
Og så er veggene fryktelig ujevne, så da bytter jeg vegggplater og isolerer utvendige vegger på nytt samtidig. Og så blir det nok panel i taket, tenker jeg. Og så blir det tapetsering og gulvlegging og den hersens belistinga til slutt.

Skal bruke litt bedre tid denne gangen. Da vi flyttet inn for drøyt 5 år siden var det om å gjøre å pusse opp mest mulig for minst mulig penger på kortest mulig tid. Nå legger jeg ned litt mer av både tid og penger på hvert prosjekt fremover.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat