Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-06, 19:47   #17
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Holder dere på med oppussing o.l.?

Vi bodde i rekkehus frem til april 2004,
der hadde vi pusset opp alle rom untatt badet når vi solgte. Og vi kjøpte et nytt hus litt på slumt/impuls og enda et oppussingsprosjekt

Der vi bor nå, har vi siden vi flyttet inn pusset opp:
-bad (her slo vi sammen en do og et bad og flyttet to vegger så det ble større)
- Soverom (to små ble til ett stort )
- Kjøkkenet, rev det gamle og totalrenoverte hele rommet med untak av taket det ble bare pusset og malt.
- Vaskerom, membran, flislagt, ny tapet og malt taket + ny innredning.
- Barnerom, nytt gulv og tapet, taket ble malt.
- Gang, her er vi ikke helt ferdige, har lagt nye fliser og parkett, malt på den gamle tapeten (vart litt mye å fjærne alt og sette opp ny- for denne gangen er en smule stor vist man kan kalle det en gang, den er ca 40-50 kvm). Vi er ikke ferdige med listene og i tillegg skal vi pusse opp trappa, dette er neste store ting på lista

I tilegg har vi beiset halve huset, ordna mye i hagen og bygget en terasse/platting.

Fremover skal vi pusse opp en kjellerstue, ett gjesterom og legge belegningsstein i innkjørselen og fikse opp resten av hagen og i tilegg må vi beise resten av huset. Og så har jeg lyst å pusse opp stuen også, men den er ikke prioritert, lurer på hvordan vi får tid til dette her jeg

Innimellom all denne opppussingen har vi jo i tilegg fått en sønn
Men jeg synest det er gøy da, ellers hadde jeg vel ikke orket

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat