Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-06, 10:07   #4
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens minste toalett

Vårt toalettrom(ekstratoalett) i kjelleren kan nok også sloss om den tittelen.

Rommet er ikke fullt en meter bredt og ca 110 langt, og 190cm under taket.

På gulvet er det belegg som ser ut som aluminium(sånn rist som brukes i handicapramper ol). Gulv og tak har beverpanel. Taket er hvitt og veggene er malt grå. Tror gråfargen heter 1500 - ren grå fra gråfargeskalaen.

Jeg har sjablongmalt toalettartikler litt hist og pist på veggene og på doringen, og rommet fremstår tydelig som det det er. En bitteliten DO.

På et sånt lite rom er det morsomt og lov til å finne på noe morsomt.

Hva med fototapet på en vegg(primært på veggen bak toalettet). Speilramme og kanskje en liten hylle i farget plexiglass - som tar opp en farge fra tapeten - en sprek matte på gulvet.

eller

En gammeldags tapet (jeg er litt svak for tapetserte toalettrom - oppe har jeg brukt en halv månedslønn på tre tapetruller til toalettrommet), en litt "overdådig" taklampe - en gammel prismekrone er flott - sort, gammeldags dosete, og et litet persisk teppe på gulvet.
Den som åpner den døren får seg en overraskelse ...

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat