Tråd: Elin
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-07, 19:05   #15
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elin

Akkurat nå bruker jeg Biotherm, jeg er medium fornøyd. Den lukter appelsin, er grei når det er rundt null grader, men så fort det bikker ned mot fem minus eller mer er den ikke bra nok og huden min krymper seg og gråter.

Mannen med atopisk hud bruker Clarins, og det ser ut som det hjelper ham. Jeg vurderer å prøve Decleor eller Carita, men er også veldig fornøyd med Dermalogica. Hvis man handler på Lookfantastic er det ikke så dyrt.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat