Tråd: Elin
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-07, 22:10   #20
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elin

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg vurderer å prøve Decleor eller Carita, men er også veldig fornøyd med Dermalogica. Hvis man handler på Lookfantastic er det ikke så dyrt.

Carita er dyrt og veldig voksent. Jeg var i forrige måned på en Carita-salong /day-spa her på St.Maarten, og det er steikedyre produkter, og jeg fikk liksom litt følelsen av at det var produkter for litt voksen hud, men hudpleien der var deilig...men altfor dyr. Jeg kjøpte en ansiktskrem (solkrem for ansiket solfaktor 30, en liten tube, i overkant av 600,- norske kroner ) bare for å prøve, og jeg ble ikke mektig imponert, og holder meg til gamle kjære Clarins'en min jeg

Dermalogica er også veldig bra...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat