Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-13, 15:40   #1
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kva _treng_ ein eigentleg, del 2. Barnehagestart

Sidan eg fekk så god hjelp til å navigere i reklamemateriell og oversikter over kva ein treng, før fødselen prøver eg igjen. Kva treng ein 11 månadar gammal gutt, når han skal begynne i barnehagen? Foreløpig ser lista slik ut:

  • Eit lass med strømpebukser og tynne ullbodyar til inne- og under yttertøybruk.
  • Vannflaske, matboks (2 stk?) og tutekopp.
  • Ulltøy til seinare på hausten.
  • Sko? Han har slike Stonz-sokke-sko foreløpig, han treng vel ikkje noko meir før han begynner å gå?
  • Luer. Er det lurast å kjøpe luer utan knyting?
  • Regntøy. Eg skjønner ikkje dette med vannsøyler. Kva er godt og kva er godt nok og stemmer det at ein driv med barnemishandling viss ein ikkje kjøper Reima?
  • Haustdress til etterkvart som det blir kaldare.
  • Vinterdress til vinteren.
  • Votter? Korleis får ein slike til å ha på seg vottar eigentleg?
  • Og lønner det seg å ha dobbelt opp av alt, eit sett i barnehage og eit heime, eller drar ein ting fram og tilbake?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat