Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-18, 20:00   #31
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så er jeg i gang igjen. Trenger hjelp til å finne det perfekte badeferie-reisemål

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Vi tenker på vår gamle favoritt Vathy på Sifnos i år. Fint og stille.

Det er lite som er så fristende som Cykladene, altså. Jeg vil så gjerne, men når vi bare skal være borte en uke, synes jeg det blir stressende å være avhengig av båt. Men Sifnos ser fristende etter bildene å dømme. Jeg ble såpass interessert at jeg sjekket om det går ferge fra Rafina. Da hadde det i alle fall vært mer aktuelt. Jeg synes i grunnen både Pireus og Santorini er slitsomme havner å komme inn til.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat